Otrzymaliśmy nareszcie wyniki analizy pierwiastkowej włosów i w naszym życiu pojawiały się kolejne zmiany. Przyjęliśmy je z pokorą, bo to zapewne nie pierwsze i nie ostatnie.
A najważniejsze informacje z analizy to:
1. Wiktor ma za wysokie spożycie węglowodanów.
2. Profil przemiany mineralnej wskazuje na szybkie wchłanianie i wykorzystywanie składników odżywczych. Może to powodować przyspieszenie przemian metabolicznych. Organizm może mieć trudności z utrzymaniem odpowiedniego wysokiego stanu energetycznego.
3. Zwiększone ryzyko powstania osteoporozy typu II
4. Kategorycznie należy unikać wszystkich węglowodanów prostych, a w szczególności wykluczyć o wysokich indeksach glikemicznych tj.: cukier, słodkie jogurty, owoce, soki owocowe, słodkie desery, miód, dżem itp.
5. Należy ograniczyć spożycie węglowodanów złożonych tj.: kasz, ziemniaków, chleba
Zrobiliśmy zakupy, nabyliśmy garnek do gotowania na parze, podawaliśmy Wiktorowi suplementy i witaminy (około 10 tabletek dziennie) i po 2 tygodniach nastąpiły zmiany:
- zwęziły się źrenice
- obniżyła się nadpobudliwość
- zniknęła wysypka na rękach i twarzy
- Wiktor szybciej reaguje na polecenia – wystarczy poprosić go jeden raz, wcześniej powtarzaliśmy po kilka razy
- mniej kręci przedmiotami - głównie kołami w samochodzie
- zniknęło wokalizowanie
- spożywa warzywa, ser biały, ser topiony, kanapkę z wędliną – wcześniej tych produktów nie próbował
- chętnie inicjuje zabawy zarówno z nami jak i z Antosiem
Póki co jesteśmy zaskoczeni takimi reakcjami, nie sądziliśmy, że odstawienie cukru wywoła takie zmiany. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Program suplementacyjny mamy ułożony na 9 miesięcy, po tym okresie dokonamy ponownego badania.
Wyniki analizy pierwiastkowej włosa załączę już wkrótce, póki co podaję namiary na placówkę, która badania te wykonała:
Laboratorium Pierwiastków Śladowych
ul. Huta Jgodnica 41
94-412 Łódź
tel./fax: +48 42 630 49 11
A to pierwsze efekty odstawienia cukru – Wiktor postanowił jak mama, wziąć do chusty misia :)









 
12 sty 2010 o 21:28
W zyciu bym nie pomyslala, ze dieta moze az w takim stopniu wplywac na nasze zachowanie. Ciesze sie, ze dzieki temu badaniu udalo sie Wam wykonac kolejny krok na przod!